۱۳۹۹ آبان ۳, شنبه

با آب و هوای کانادا بیشتر اشنا شویم

 کانادا ز ان مقاصد گردشگری محبوب برای ما ایرانی هاست، هر ساله سفرهای فراوانی به این کشور انجام میشود،

در ادامه قصد داریم شما را آب و هوای کانادا آشنا کنیم

ساحل غربی کانادا، جایی که استان بریتیش کلمبیا و شهر ونکوور در آن قرار گرفته‌اند، در تمام طول سال آب و هوایی متعادل و دلپذیر دارد. در این بخش از کشور تغییرات فصل‌ها آن چنان به چشم نمی‌آید. به طور کلی می‌توان گفت ساحل غربی، تابستان‌های نه آن چنان گرم و زمستان‌های نه آن چنان سرد دارد، به خصوص اگر با شهرهایی مانند تورنتو و مونترال مقایسه کنیم.

بخش‌های شرقی کانادا شامل تورنتو و مونترال زمستان‌های سخت اما کوتاه دارند. دمای هوا در زمستان‌های این بخش کشور در بیشتر زمان‌ها زیر صفر است؛ دمای منفی 20 درجه سلسیوس هم چندان غیر معمول نیست. حداقل یک یا دو بارش برف 20 سانتی‌متری یا بالاتر در ماه‌های ژانویه و فوریه نصیب این مناطق می‌شود.

پاییز از یک جنبه دیگر هم زمانی عالی برای سفر به کانادا است؛ چرا که در مقایسه با ماه تابستان در این فصل قیمت تور کانادا به مراتب پایین‌تر است، در حالی که هوا همچنان دلپذیر است و شما می‌توانید تعداد زیادی از فعالیت‌های بیرونی و فضای باز مانند طبیعت‌گردی، چادر زدن، تماشای نهنگ‌ها و خیلی‌های دیگر را انجام دهید.

آب و هوای شهرهای کانادا

برای کشوری که برای رفتن از یک شهر به شهر دیگر شاید نیاز باشد یک پرواز 8 ساعته داشته باشید، داشتن انتظار مواجهه با وضعیت‌های آب و هوایی متفاوت در زمان‌های مختلف سال آن چنان غیر منتظره نیست. در ادامه می‌خواهیم در مورد آب و هوای کانادا برخی از مشهورترین و جذاب‌ترین شهرهای کانادا صحبت کنیم تا شما تصویری بهتر از وضعیت آب و هوا در نقاط مختلف کشور داشته باشید و بتوانید تور کانادا خود را به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.